Warunki współpracy ze sklepami

Witamy w hurtownii SPORTOWYMARKET.PL zarządzanym przez spółkę BlueWell S.C. Wstęp do hurtowni jest tylko dla zarejestrowanych firm. Poniżej zamieszczone są informacje odnośnie współpracy:

Rejestracja i rozpoczęcie współpracy:

  1. w celu nawiązania współpracy prosimy wypełnić formularz rejestracyjny znajdujący się pod adresem: http://sportowymarket.pl/signin-wholesale.php
  2. przesłać dokumenty rejestracyjne firmy (nip, regon, wpis do ewidencji/krs) w postaci skanów lub zdjęć na adress kontakt@sportowymarket.pl
  3. po weryfikacji danych przez BlueWell S.C. nowo zarejestrowana firma otrzymuje status klienta biznesowego i moze dokonywać zakupów on-line.

 

Składanie zamówień i ich realizacja:

  1. zaloguj się do hurtowni
  2. z lewej strony ekranu widoczne są opcje wyszukiwania towarów według kategorii asortymentu oraz według marki
  3. skompletuj zamówienie wstawiając ilości przy zamawianym towarze i zatwierdzając poprzez kliknięcie ikonki koszyka przy danej pozycji
  4. pamiętaj aby dokonywać przemyślanych wyborów ponieważ po zatwierdzeniu i przesłaniu zamówienia nie będzie możliwości jego edycji
  5. po skompletowaniu zamówienia w celu zatwierdzenia zamówienia kliknij na „Twój koszyk” a następnie kliknij przycisk „złóż zamówienie” – po tej operacji zamówienie zostanie przekazanane do realizacji. Na Twojego maila zostanie przesłana informacja potwierdzająca złożenie zamówienia.
  6. po spakowaniu zamówienia otrzymasz fakturę na maila. Dokonaj płatności na wskazane w mailu konto, a w tytule wpłaty wpisz numer faktury, którą opłacasz
  7. po odnotowaniu Twojej wpłaty otrzymasz informację mailem, że Twój towar został wysłany na adres podany podczas rejestracji

 

Sposoby zapłaty:

  • Płatności należy dokonywać przelewem po otrzymaniu faktury na maila.
  • W tytule wpłaty koniecznie należy podać numer opłacanej faktury.
  • Dane do wpłat:

    Bank: Bank Handlowy w Warszawie S.A

    Numer konta do wpłat: 68 1030 0019 0109 8503 0009 6631

    SWIFT: CITIPLPX



Dostawa towaru:

  • koszt wysyłki ustalany jest indywidualnie.
  • transport odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej FedEx, Poczta Polska oraz InPost Paczkomaty.
  • w dniu wysyłki towaru otrzymujecie Państwo informacje mailem o wysyłce i numerze listu przewozowego do śledzenia statusu przesyłki


Zwroty i reklamacje:

  1. uszkodzenie towaru w transporcie – należy sporządzić w obecności kuriera protokół strat ze wskazaniem nazw towarów, które zostały uszkodzone. Taki protokół będzie podstawą do wymiany towaru na nowy. Po sporządzeniu protokołu proszę powiadomić nas mailowo o zaistniałej sytuacji na kontakt@sportowymarket.pl
  2. towar wadliwy – prosimy wysłać maila na kontakt@sportowymarket.pl z prośbą o przesłanie druku reklamacyjnego, który trzeba wydrukować,  wypełnić i spakować razem z wadliwym towarem i odesłać na adress: 

    BlueWell s.c.

    Świętokrzyska 19/7
    20-867 Lublin
    z dopiskiem Reklamacja sportowymarket.pl
pixel